Jag vill visst ligga med dig!

Hade en underbar dag i stallet, red ut med Lotta och de kändes verkligen inte som att rida ut med en mamma!! :D  haha!  Älskar verkligen attrida ut och slippa tänka på allt !  Fattar inte vilka tankar jag har haft om min ponny! Men hon kommer inte att försvinna förrens det året jag fyller 18!! ♥  



Jag har kommit på en väldigt bra sak idag att fföräldrarna gör saker för att skydda än, fastän man i just detläget kan säga att man hatar dem, fastän man verkligen inte gör det!  Och att jag måste tänka på att när man sms:ar med någon så kan den inte veta när man är ironisk eller inte... Något jag lyckas vara väldigt bra på att  glömma ;) hehe




Jag tror ni alla har hört låten  Om sanningen ska fra (vill du ligga med mig)  Det finns typ en "svars låt" Jätte rolig och bra!  :D   Ni som inte har hört den måste verkligen lyssna på den; Jag vill visst ligga med dig

http://www.youtube.com/watch?v=uxlrciRfARk


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0