Inte så taggad som jag brukar vara....

Har haft en jätte rolig eftermiddag!   Tog det lungt hela dagen typ  Solade självklart fast hann tyvärr bara en liten stund.. :(    Men detta underbara vädret gjorde att jag knappt orkade rida!! :O  var typ jobbigt att bara gå!! Men jag hoppade vatten matta och hon stannade bara 1 gång!! :D   Så de börjar gå framåt  ;)
Nu hoppas jag att det inte kommer en vatten matta imorgon för de är vi nog inte riktigt mogna för än...  Blir ju nämligen tävling i Norrahammar - Taberg !  Är lite taggad men inte lika mycket som jag brukar... Inte äns nervös!! kanske beror på att  jag är ganska trött...  Men nu ska jag kolla på en film och äta upp min tacos !  ;)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0