Ice cream!! :D

Hemkommen från stallet och ska snabbt slänga i mig nått att äta idag blev det glass ;)  fast jag egentligen bara är sugen på LÄSK!!   Ska snart åka till stan och träffa Mathilda :D  Blir nog också lite shopping ;)  ska nog köpa klänningen om den sitter bra på mig!!  annars blir det ett par svarta byxor  också till bröloppet  fast det är när jag ska servera... Men får se vad det blir som jag tar med hem ;)  hihi



Men min ponny är fortfarande rädd för vattenmatta :(  undra hur många gånger vi måste hoppa den innan hon fattar att den inte är farlig!?  Fast nu när det är sommar så är det sommar praktikanter i stallet och självklart förra året när jag jobbade/praktiserade där fanns det ingen snygg kille! :(  men nu när jag INTE jobbar där så finns det 2 styken !! :(   Men man får la se dem lite då och då när man är och tar hand om sin egen ponny ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0