Har mer kläder än vad jag trodde ;)


Nu har jag rensat och fixat!! :D  Blev riktigt bra !!  hann dock bara fixa vid kläderna men det var inte alls mycket som behövdes "slängas"  eller vi ger alltid bort dem till antingen släktingar eller Erikshjälpen eller nått liknande ! :D  känns lite onödigt att slänga det.... Men jag kan säga att vi har mer kläder än vad vi tror !!  Jag och Sis delar på kläderna :D  hihi  + att det är inte alla kläder som jag har hunnit fixa bland men vi lär behöva välja bort lite eller fixa en till gaderob!!   ;) 


Men nu ska jag fortsätta att fixa lite!  Har inte ens hunnit på börja flytten än!! :(    Men de får bli prioriteringen för denna eller nästa vecka ;) 


Bättre sent än aldrig ;)

Bilderna från LISEBERG!! :D 



Mila vågade inte åka därför fick hon agera som fotograf ;)  Från höger ; Sis, Olivia och Jag   :D


Blöta efter Colorado x'D 

Väntan till Flumeride (passade på att åka den när vi ändå var blöta ;) hihi )

Var lite trötta i slutet + att mina fotograf kunskaper inte är dem bästa hehe x'D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0