Göra föräldrarna nöjda = Städa!!

Nu är man hemma från stallet + att man har hunnit vara i affären och köpt glass som jag kan äta!! :D   den är super god ;)  


Slapp cykla pp till stallet vilket var sjukt skönt för det var typ 22 grader vid 9.30  tiden !! :O   Fatta vad jag hade svettats ;)  hihi   men de var sjukt jobbigt att rida fastän jag red i bikini (bara överdelen då...)  Jag red barbacka på volten och tog det lungt imed att hon vaccinerades för någon dag sedan + att det var så sjukt varmt och MYCKET flugor och andra små djur som biter än!!  usch, vad ont jag har!  bet mig och Malaika typ överallt!!  :(  



Sedan blev det att fixa lite i stallet, åka och lämna tillbaka några böcker + köpa bananer och glass till mig! :D  glömde att köpa skinkan... "/    Köpte även saft upp till stallet och jordgubbar till familjen ;D 


Men nu ska jag sätta igång och göra föräldrarna glada ;)  detta ska jag försöka hinna med innan de kommer hem;

  • Plocka iordning uppevåningen (hela!!)
  • Fixa bland tvätten...!  Kan nämligen tvätta ;D trodde ni inte va ;)
  • Diska !!
  • Städa nerevåningen!
  • Dammsuga + svappa hela huset!
Tror ni att jag hinner med allt innan klockan 17.00 ?


Önska mig Lycka till!! ;) 


Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0