Går dagen + idag ! :D

Nu börjar man piggna till efter att ha typ svettats ihjäl i natt och nu typ fryser jag!?   aja har precis dömt när de har spelat Chicago och den jag hjälpte vann jusjälvklart ;)  hehe



Men gårdagen går inte att beskriva var sjukt roligt fastän vi glömde våra hamburgare hemma x'D  haha! kan säga att mamma inte blev så glad att vi hade glömt dem hemma...  men men fanns mycket mycket mat över ändå ;)  hehe !  Dansade mycket och jag kan säga att det aldrig mer blir vin för in del!!   eller inte på ett tag iallafall för man spyr lättare av det + att jag spillde ner på Olivias linne som jag lånade och mina byxor + hela golvet.... Får hoppas att fläckarna går bort (a)  ;D 




Sedan fick vi typ skynda oss azzet till bussen för annars gick nästa vid typ 5 tiden !?   men sedan missade vi 28:an med 5 min :(  så de fick bli att gå hem tog typ 1 timme!!  ;(  har tränings verk idag, men som tur så ska jag bara rida ut idag :D  Malaika måste ju också få lite sommarlov ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0