Börjar bli en riktig husmor ;) hihi

Har haft fullt upp idag!! :D  Vaknade inte förrens typ 12.30....   När pappa väckte mig ;)  han skulle iväg och spela golf och skulle säga åt oss att vi skulle äta rester så låg jag där och sov x'D  hihi
Men när jag vaknat och ätit lite så klippte jag gräset!!  tjänar 50 spänn på det ;) hehe   Har ju även ingått en pakt med Mila att vi MINST en gång i veckan ska ut och springa så nu har jag vart ute och sprungit ett varv på el - ljusan  :)  *stolt*  Dock har de grusat så hela underlaget varvet runt består av ganska stora grusbitar... "/
Nu ska jag duscha och sedan hänga upp tvätt, börjar bli en riktig husmor ;)  hehe
Pratade även med Sis och får se vad som händer nu här framöver...

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0