Blev väckt av min kära syster....

Blev väckt i morse av kära syster som skulle iväg på sin killes student!  och han bor i värnamo så de blev ganska tidigt som hon väckte mig... :(   Sedan kunde jag självklart inte somna om så då blev det att kolla på 7th heaven :D  och glass med kola sås till frukost ;)  hihi Älskar sommar lov :D 


Åkte till stan med Olivia och köpte en nya bikini eller bara under del fast verdelen kan man använda som bikini också x'D  Men Sis blev inte glad!!  för jag har köp förbud...  fast underdelen kostade bara 25 kr!! och så lånade jag 100 kr av Olivia :)  



Blev sedan att vi åkte upp till a6 och Olivia fyndade lite där och sedan åt vi på donkan eller jag gjorde det ;)   och Olivia som skulle leta efter bikini köpte typ allt utan det!?  haha! Komiskt nog så träffade vi Sis och Mamma, de letade efter en student present och sedan skulle vi hitta ett kort men de har slutat sälja sådana!? :O  fast de fortsätter sälja konfimationskort !?  jätte konstigt....


Men en väldigt intressant dag, fick reda på många saker som jag nog inte hade velat veta... men när man tror man vet allt om folk så kommer det alltid nya saker ;)  Fast annars hade väll livet vart lite tråkigt eller..? 



Men nu ska jag äta och sedan blir det att sticka upp till stallet :D   Men säger det har redan hunnit plocka undan lite här hemma  och det är inte ens min röra!?  och plockat fram kläder tills imorgon :D   både till kvällen OCH självklart tävlingen ;)   pallar inte springa runt som ett yrt höns och leta efter allt kl 6 på monnen + väcka alla som jobbat hela veckan eller Sis har inte jobbat men ändå...!!  Så elak är jag inte ;) 

Bild på klänningen och shortsen :D




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0