Blev lite ledsen...

Var ju duktig och cyklade upp innan idag till stallet ;)   Jag börjar få en bränna i ansiktet!! :D  eller den kommer se ganska fejk ut imed att det bara är i ansiktet jag har börjat bli brun...
Men jag ska gå och lägga mig nu!!  Har gråtit lite för de gick så sjukt dåligt för mig på Jensträningen idag!!  Fick en massa stopp och så...  Sedan sa han också en sak som är jätte känslig för mig efteråt om det är något fel på Malaika :(    men mådde mycket bättre efter att jag cyklat hem! :D   + att mamma berättade att de hade varit många som stoppat och så...  Känns lite bättre då x'D
Men man ska stå stark i dessa tider när andra kommer att snacka skit eller skriva som de är i detta fallet... Skit om varandra  Undra om detta någonsin kommer att sluta eller om det är en helt vanlig sak att snacka/skriva skit om varandra !?
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0