Be till gud ! ;)

Haft5 en väldigt nice dag!  har dock bara sovit typ 7 timmar :(   men sandkornet har försvunnit!! :D  slapp tillbringa halva dagen på sjukhuset..!  x'D  Sedan åkte jag och mamma till eko för att leta efter något att sitta på till utemöblerna blir så hårt om man ska sitta på träet...  ;)  men vi hittade inget där... "/   dock så hittade vi en kudde och en matta till mig ! :D  hihi Ska ju börja göra om rummen nu!! :D  äntligen!  


Efter det så åkte vi till rusta och där hittade vi 3 par tyg skor, ett mygg nät!  Sedan gick vi till Jysk (tror det heter så!?)  och där hittade vi ÄNTLIGEN  till stolarna !!  riktigt snygga blev det ;)  hihi  men någon dag måste jag åka till Eko och köpa en typ 3D  tavla ;D   ska nämligen inreda rummet i lite inspiration från andra länder ;)   spännande spännande ;) 




Nu ska jag åter gå till mitt solande Håller dock på att få lite panik, min mamma är nämligen ledig och jag är SUPER rädd att hon ska få se percingen!!  får be till gud att hon inte ser den ;)  hihi



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0