Varm choklad och glass!

Hann inte göra ett inlägg i morse Sis hade datorn hela tiden!  Fast de gör inget för nu kommer hon behöva vänta 4 dagar innan hon får prata med sin kille x'D  Undra om jag kommer känna så någon gång..?  Hmmm  ;)  



Har vart rätt seg hela dagen och typ sur och fantasi lös!!  Fast de ända vi gjorde på praktiken var att fixa de som skulle gå. Jag fixade Sis hår lockade det lite, Jennys hår satte upp det i en hög tofs och gjorde en fläta runt hårsnodden och så fixade jag Veronicas hår, tupperade nästan hela håret och satte det i en boll på ena sidan (såg lite ut som sockervadd) och så var det slätt på den andra :D    Kände lite press när alla vet vilken linje man går och nu till modevisningen i stan måste både jag och Sis se "extra" bra ut!!  Har lite panik!  



Vi hade då en liten mode visning och Photo shoot för de som hade kläderna på sig :)   Glad att jag slapp, skulle hatat att stå inför alla när någon tar kort på en!  Men det blev även en grupp bild som gud vet hur den kommer se ut!  Låg med huvudena mot varanndra eller jämte varandra blir det ju ;P   varannan åt att håll och den andra åt de andra hållet då ;)   Haha!    Sedan skissade vi lite tryck som vi ska lära oss att göra på måndag...  Får se hur det går, är inte direkt "taggad" till att göra tryck...   Men men  man lär sig ju något nytt ;) 




Nu ska jag åter gå till att städa!  känner mig ganska duktig om jag får säga det själv x'D 

Denna var typ allt jag kunde tänka på imorse när det regnade och var kallt!  Varm choklad och glass  Mums!! :D hihi


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0