Tryck på tröjor!

Nu blir det att äta och kolla på Criminal minds (känns dock lite konstigt att det går på måndagar istället för torsdagar...)



Hela dagen har bestått av att lära sig hur man gör tryck på tröjor, roligare än vad jag trodde att det skulle vara men min som var gjord av snablar blev ganska ful....  + att jag fick färg som typ inte går bort på min vita tröja!!  :(   men Sis tryck blev jätte fint!  (bild kommer imorgon)   Sedan blev det att göra en typ berättelse med bilder ha tema och så...  Och göra kläder av formerna som vi tog ut från bilderna x'D  Så ganska soft dag ;P



Hemma har jag typ bara inte gjort ett skit haha!  Fast än det finns en massa att göra!!  fixa bland saker och så... men men





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0