Göra nytt av Gamalt!

Kollar nu på den nya Morden i Midsommer...  Är helt okeej men den gamla är bättre x'D 

Har vart en väldigt rolig dag, blev indelade två och två,  sedan la Lisett (ledaren) ut en massa gamla kläder på ett bord och så fick vi välja vad vi ville som skulle bli en helt outfit så man kunde ta en tröja och göra till ett par byxor osv...    Vi gör ett par byxor som var långa till korta och sytt till knappar som är guldiga och en blomma :D   Sedan typ som ett skärp är det en svart volang x'D   Överdelen är i samma färg och tyg då ;)  ser ut lite som en korsett nu har vi bara kvar att göra ett par strumpor och hitta på något "spännande" på överdelen, så lite kvar att göra ;P   men kan informera att jag har blivit mycket bättre på att sy nu eller så är det för att jag använder en slöare maskin ;) 




När vi slutat blev det att ta bussen upp till stallet och träna för Anders och det är ju min namsdag idag :D  (och för alla andra som heter sara...)  Så fick jag kokos kakor  riktikgt goda! :D   Skulle typ kunna äta 1000 st av dem !  Men träningen gick jätte bra eller jag och Malaika måste bli mer taggade eller mest jag för annars kan ju inte Malaika bli det....  Hon var jätte duktig och hoppade allt hur illa vi än kom mot det :D *stolt*   hihi    Milas mamma tog lite bilder som jag ska försöka få upp på bloggen + de som Mila tog när vi var natt vakter  :D  





God Natt!  



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0