Harry Potter!

Åkte upp till stallet tidigt idag x'D  fixade allt och hoppade, ingen vatten matta så de var roligt att bara hoppa för skojs skull :D   Hoppade dock bara 80 - 90 cm  ;D  så nu känns det mycket bättre inför Anders träningen! 


Blev sedan att hem och äta en bulle och byta om, behövde även sminka mig lite haha!  skulle ju faktiskt gå på stan och kan ju inte direkt gå runt och se ut som Heej kom och hjälp mig  ;)   hittade lite på stan idag också, ingen chock där inte ;)  haha!  blev 3 bh:ar och 2 ansiktskrämer + en vattenfast mascara :D   Mila hittade också lite men hon hade lite otur med att all rea redan är borta typ... "/   Sedan blev det donken med Sis, Olivia och Mila :D   berättade lite av skvallret men jag måste verkligen lära mig att inte berätta sånt som jag har lovat att inte berätta!! men som tur berättade jag inte allt *stolt*  hihi (a)


Nu ska jag snart sova efter morden i midsommer vill säga ;)  Men man borde se Harry Potter !  fast man blir dock lite besviken över vissa bitar (om man läst bööckerna!)  Och personligen så var den inte så sorlig, grät till boken men inte när jag såg den !  Fast lite sorligt är det att veta att de inte kommer komma några nya Harry Potter filmer... "/  Men får kolla sönder dem som finns ;)  hehe

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0