Det är aldrig för sent!!

Kollar på So you think you can dance   (vet inte förkortningen men tror det är SYTYCD )  Roligt att se vilka som går vidare och så...  Får se om jag orkar följa det sen ;)  haha!



Var ju på stan med Linda innan idag :D  sjukt roligt !  känndes nästan som när man gick i högstadiet igen!  konstigt nog så saknar jag faktiskt dne klassen!! alla var så olika!!  men den nya klassen är helt okeej ;)   konstigt nog så hamnar jag alltid i den lite "blonda" klassen...  hmmm  ;P


Var väldigt skoj på stan åt självklart på donkan ;)  haha!  satt och tjötade en massa x'D  och så gick vi runt och självklart så hittar jag en massa saker att köpa!! :(   fast jag köpte 2 saker som jag var tvungen att köpa ett navel smycke som är hängande och tuggumi ;P  Köpte även ett långt svart linne var MYCKET behövligt + bara för att jag varit så duktig och bara köpt saker som behövdes så köpte jag ett par gula kortbyxor med hög midja (sånna som jag har i svart/blåa fast det är långa...)  Linda som är VÄLDIGT kräsen hittade inget skärp som hon letade efter men hon köpte också ett långt linne :D   Hon är inte lätt att övertala att köpa sånt som man egentligen inte behöver... ;P


Blev även att vi köpte en glass på donkan (vart annars lixom!? ;P)  Träffade Jonah där, han och Linda har inte träffats sen vi slutade 9:an !! :O   Men de blev en trevlig prat stund  fick veta väldigt intressanta saker Kanske blir som Sis en skvaller tant haha! fast det ligger i blodet ;)  


Åkte direkt upp till stallet och fixade allt, orkade dock inte hoppa Malaika har typ tappat suget lite för att hoppa!!? :O  ska satsa på att hon lyssnar jätte bra i dressyren och får se om man tar en liten paus från hoppningen att hon tycker det är jätte roligt istället för att bara är ganska skoj... Så får hoppas att det hjälper ;D  Får helt enkelt se på Söndag eller måndag när jag (tror) ska träna för Anders :D 

En bild från skolan!  Börjar ju bli blondare nu så ska fortsätta ta silver schampoo och hoppas att det räcker med att bara slinga håret och försöka "laga" det imed attjag har förstört det j*vligt mycket!!   Det är aldrig försent ;)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0