Min special frukost!

Var med Mila på kvällen igår och så sov hon över x'D   Hade JÄTTE mycket att prata om!!  Så blir det när någon har varit borta i 3 veckor ;) 


Så vi gick och pratade mycket och så kollade vi även på Stolthet och fördom  den gick på tv och jag vet inte men det känns roligare att kolla på tv än om man har den hemma för då kan man inte spola förbi de pinsama delarna x'D



Hon fick även testa på min special frukost hihi  tror inte hin tyckte om den

Min frukost;

  1. Värma bullar
  2. Läsk
  3. Kall citron socker kaka
  4. Popcorn

Mums!!  Fast de kan man ju inte äta varje dag men gott är det ;D  Nu ska jag kolla klart på Harry Potter och sen blir det att hitta en bok och gå ut och läsa och sola om vädret tillåter ;)  kan tilläga att Mila är jätte brun !!  Är inte LITE avundsjuk på henne !! 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0