Underbara bröllops middagen

Den underbara bröllops middagen !!  eller när vi serverade, för vi fick ju inte vara med på den "riktiga" middagen... Fast de var jätte roligt att servera men jag kan räkna upp alla misstag som jag gjorde under kvällen;

  • Jag spillde champang på ens kavaj arm och på massa folks händer !
  • Spillde kaffe på folks händer och visste inte hur man fick upp kaffe kannan!!
  • spillde en massa sprit på mina händer och bordet!
  • Gjorde fel drinkar!
  • Sa en massa fel + räknade fel JÄTTE många gånger! (måste verkligen öva på matte!)
De var typ alla fel jag gjorde i stora drag... haha!  men jag har ändå väldigt bra skickligheter är en människa betalade med en 20 lapp  och vi hade bara en kronar som växel så övertalade jag honom att köpa 2 öl så slipper han en massa små pengar,  duktigt av mig ;) hihi


Mer detaljerat när bilderna kommer upp ;D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0