today!

Hemma från jobbet :D  eller jag har vart duktig och gjort iordning mat som vi ska ha med oss imorgon och klippt gräset ! :D  Blev faktiskt piggare av det!  Har känt mig lite snurrig hela dagen eller typ varit på halv fart... "/   Fast buss resan till jobbet var faktiskt lite små rolig x'D   Kollade igenom och fortsatte gå igenom budget planen för vad vi ska köpa för pengarna vi tjänar ;)  eller vi sparar typ 3000 var och de andra pengarna köper vi smink för osv... ;P 



Men de var en "fyllis"  eller det kanske man inte kan kalla honom men han var full och han och hans kompis drack också på bussen (typ 25 + )   Men en av dem fyllde visst år igår så de var därför dem var fulla...  eller det var bara en av dem som pratade med oss!  men om vi hade velat hade vi kunnat åka och bada i vättern med dem ;)  Men vi måste ju jobba hahha!  Sedan stötte han på nästa blondin han såg på bussen typ x'D   var lite mer passande ålder :P




Men dagen gick ganska långsamt... Men kunde sola på rasterna!! :D   Härligt!   Men vi fortsatte med att måla och vara kreaktiva... "/   Och när vi skulle sy typ 6 upg så självklart på den 3 dje gjorde jag fel och sedan krånglade min maskin osv... :(   Har aldrig någon tur! 


Men imorgon börjar vi med att designa våra egna plagg !! :D:D





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0