Tips hur man får bort oranga, gula fläckar + utväxten!

God morgon! :D   Sjukt skönt att få en liten sovmorgon tilla 5.30 ist för att gå upp 5.00   ;)   Ska nog börja packa ner allt dagen innan så att jag får lite längre sömn!  Det var så sjukt pinsamt igår jag satta och typ målade men stötte med handen så jag nästan hade huvudet på bordet...  Så var det en som frågade om den fick låna min väspenna men jag hörde inte det och det var inte förrens Lisett som stod bakom mig sa till mig och Sis som typ skrek mitt namn....  Så jag hade somnat !!  hehe  men som tur så skrattade vi alla bort det :D


Har fått en sån hemsk utväxt (därför har jag inte lagt upp några nys bilder på mig...)  Fast jag vill inte färga det förrens det typ bara är en vecka till skolstarten vet inte ens om jag vill göra det då... Ska försöka vara mycket mer skonsam mot håret som jag typ redan har förstört... :( 



Men ett tips för alla som har gula, oranga fläckar eller en mörk utväxt till sitt hår;


Ni bör använda silver schampoo  en gång i veckan och i början kan ni ha i det i typ en kvart, sedan minska ner till tio minuter sedan kan ni använda det som vanligt schampoo :D   Det har hjälpt mig sjukt mycket!  Fast man måste vara försiktig för om man använder det för ofta så kan håret få en grå ton och ibland lite lila skiftningar... "/
Själv använder jag ett silver schampoo från Matrix, tror det är lite starkare än vanliga imed att det är till för frisörer... ;)  

Glömde ta före och efter bild men såhär såg jag ut när jag hade det i, hade det i en kvart för att vara helt säker på att få ett bra resultat :D  (var också sjukt trött på denna bilden..  Jobbigt att jobba!!) 


Kraam Missfleur♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0