Sjukt roligt!

Berättar hur gårdagen såg ut inte så detaljerat men men de får räcka ;)


Hade jätte roligt igår!  dock lite jobbigt att vara hemma hos sig själv...   men de funkar ;)   Lagade en MASSA mat som verkligen inte behövdes alla åt pytte lite eller amn var inte direkt så hungrig men endå ;) 

Sjöng även sing star dock cp:ade det lite... "/  men men....   Alla tyckte att låtarna väldigt lätt fastnade på huvet Ont det gör ont Så onnnnnnnnnnntt....!!!!!!!   haha x'D  Och så spelade vi kort och jag ska verkligen börja lära mig att vara LÅGMÄLD!!   är väldigt dålig på det... + att inte vilja vinna hela tiden   måste alltså ändra ganska mycket på min personlighet ;)  men det går om man verkligen vill haha! 



Sedan gick vi ut och spelade kubb och sedan blev det fotboll x'D  kan säga att jag ägde första omgången på kubb haha!  men efter det gick det utför...  och fotbollen var väldigt svårt de andra var MYCKET bättre än oss tjejer... haha! 


Vi gick även hem till Olivias farmor och farfar :D   fast alla såg typ helt döda ut... haha!  men men... man hade inte direkt svårt att somna när man kom hem sen x'D   Fast de var kanske några som blev tvugna att gå från slätten till taberg....  Lider med dem om det blev fallet!  

Men sämsta skämtet körde dem på mig att jag hade strulat med en 97:a  !! :O  fast de hade jag inte!!  som tur va!!  hade dött om jag hade gjort det, men jag har tagit lärdom av det x'D  ska alltid fråga efter ålder innan jag strular med människan ;)  hihi

Kraam Missfler♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0