Servis kläder x'D

Har inte funkat att logga in här förrens nu men ska sammanfatta dagen lite ;) 



Tidigt uppe och fixa allt i stallet blev även att vi fick spån så träning fick man verkligen Gick upp och ner för den branta trappan typ mer än 10 gånger!!  Bärandes på säckar med spån!  Kändes i benen(låren) armarna och magen!  Behöver verkligen inget gym kort om man skulle göra det varje dag! ;) 


Sedan hem och ta en snabb dusch och fixa till mig lite och sedan åkte jag och Sis ner till stan och fixade ett busskort och efter det tog vi bussen till Olivia ! :D  Där vi valde ut kläder som hon skulle servera i imorgon! :D   och så snackade vi lite skit också haha! ;P


Jag, Olivia och Sis;





Mina servis kläder;




Sis servis kläder;




Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: olivia

jaa vad fina kläder, jaaaaa vi kommer se likadana ut :D :D <3

2011-07-08 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0