Perfect ! :D

Go kväll  ;)   Nu är det dags för sängen...  Har blivit något piggare + en liten läslus haha!  tänker typ bara på Kitty boken som jag läser just nu x'D  hihi (a)   Så de blir lite läsande innan jag sover


Men på "jobbet"  känns mer som skola och tänker typ hela tiden på vilket betyg jag kommer att få osv... hehe  Men de var underbar utsikt hela tiden typ på vägen dit!  Önskar verkligen att jag hade en super bra kamera!!  Men det har jag ju inte :(      Idag har vi gått igenom Mönster konstruktion :D   Inte super skoj men de måste man kunna om man ska sy sina egna plagg ;)   Men har fått ändra hela min idé nu :(   Vi ska typ bara använda trikå tyger :(   Usch!  Men det blir ett par kortbyxor med gula fickor där bak och normala där fram... Sedan en rispigt linne SUPER rispigt!  kommer typ bli genomskinligt... och kedjor som skärp och till uringningen bak och fram på linnet x'D   Får se om det blir snyggt.... Annars får jag slänga ihop någon Crazy tröja över linnet, för det ska vara lite mer åt Crazy hållet + att vi ska ha med lite från vårt mood board + former och textur   ;P  men de har jag lyckats väldigt bra med tycker jag allt,  utan att låta för skrytsam hehe ;)



Efter jobbet blev det att åka upp till stallet dock var alla typ sura på varanndra... "/  men men...  De blev bättre efter ett tag ;D   Red barbacka och lite lätt på ute banan för där stekte solen som fan!!  Stog även lite hinder framme så hoppade ett räcke som hade en bom framför sig så det blev perfekt med 5 galopp språng :D   Kunde verkligen sitta och bara vänta och slappna av :D   Känns verkligen super bra att hon lyssnar så sjukt mycket bättre nu!! ;D


Träffade Mila ett tag nu på kvällen och gick ut o gick, träffade även farmor en kort stund! :D 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0