Pakethållare! ;D

Har haft fullt upp hela dagen!!  Jag och Sis försov oss...  så vi hann inte med bussen "/  men de var väll därför cykeln uppfanns?  ;)  haha!   men vi har bara en cykel men som tur har den en pakethållare!!  så det blev att vi fick skjutsa varandra ! :D  fast Sis trodde att hon skulle dö!!  fast de gjorde hon inte!  så jag har blivit mycket bättre på att skjutsa! ;D   Men vi hann i tid för att ta våra sprutor + vi blev inte överköda av en bil :D  hihi



Sedan tog Sis cykeln upp till stallet och jag hämtade ut pengar och sedan fick jag typ vänta i 35 min imed att 28:an ALLTID är sen "/   Men nu ska jag gå och fixa något att äta för det blev ingen frukost i morse... 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0