Må toppen är lika nära som att må dåligt!

Hade en hemma dag igår och fixade lite runt mig och mådde mycket bättre, dock nu när jag har pratat med Sis så mår jag jätte dåligt!  Men man lär sig nått nytt varje dag!   Men jag har gjort många många misstag !  usch!  Fast allt löser sig!   Just nu har jag typ vitt lila hår!  för jag tog för mycket silver schampoo :(   Så hädan efter blir det vanligt schampoo ;)  Fast lite roligt om jag blir lila hårig för jag använder fel schampoo ;P 



Idag blev det att klippa gräset och platta håret, behöver också slänga på mig lite smink ska ju till netto och köpa godis inför kvällen ska vara nattvakt med Sis och Mila :D  




Nu ska jag ner och fixa pop corn och försöka få bort den äckliga känslan av att myror kryper på mig !!  (var en massa myror när jag klippte gräset! usch!! ) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0