Kesha som väckarklocka ;)

Har tagit det ganska lungt idag...  Gick upp vid 7.00  Vaknade när klockan ringde!!  eller jag hade ställt min mobil och jag hade valt en av Keshas låtar...  Kan säga att jag fick ett brutalt uppvaknande!  


Red ganska lungt med Malaika har ridit lite tuffare de andra och hon förtjönar att ta det lite lungt x'D   Sedan blev det hem och äta lite eller jag försöker följa att man ska äta 5 frukter per dag, men jag äter typ bara 2-3 stycken ;P   Packade väskan och cyklade in till stan för att träna lite på friskis !  De håller dock på att flytta om så de var lite förvirrande att hitta sig fram x'D  Tycker att man ser jätte konstig/ful ut när man springer och idag så var det typ en kille som kollade på mig ganska ifta när jag sprang!!    Undra om jag verkligen springer SÅ fult (!?)   


Köpte sommar kortet eller jag trodde att jag gjorde det! men tydligen så köpte jag ett kort som typ inte ens funkar!!  Ska ner dit och klaga imorgon för det är ju inte direkt super skoj att lägga 690 spänn på ett kort som inte ens funkar!!



Men nu ska jag fortsätta att försöka flytta runt lite saker och hitta mobil överförar sladden!  kommer nog ta ett tag men får hoppas att resultatet blir fint!  För just nu är mitt rum typ tomt !!   Hoppas att få klar tecken av bror så att jag kan börja flytta över sakerna ! ;D 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0