Hunnit med mycket!

Good morning !   Har hunnit med mycket denna dagen har duschat, sminkat mig, fixat fram maten och typ lagat datorn ;)   Den behövdes typ "repareras" så gick inte det men nästa gång jag skulle sätta på den funkade det... Mycket konstigt...



Men idag blir det kanske att jag börjar sy :D   får se om jag hinner med att fixa alla mönster och så... + hinna få hjälp!  för det lär alla behöva idag "/    Ska även försöka tvinga Sis att hänga med till a6 så att vi kanske kan köpa en jump suit i vinrött som jag tycker snyggaste färgen x'D    För mamma tar hand om stallet, rider igenom Maliaka ordentligt så har jag det lite lättare imorgon hihi ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0