Hopp bilderna från träningen! :D

Precis hemmkommen från Tobbe och Jessica :D  riktigt trevlig och sjukt snygg lägenhet hade det!  Ni skulle sett före bilderna....   Usch!    Men de var trevligt att träffa dem och mormor =) 


Dagen har i stort sett spenderats på Gränna vägen 22 A   x'D    Allt är klart och fixat eller vi ska skapa den "hela outfiten"  har inte hunnit tänka på håret, sminket osv....! 






Nu har jag ÄNTLIGEN fattat hur man gör för att spara bilderna någon har skickat via mail x'D  haha!   Fick lite panik när jag försökte i typ 30 min! :O   Fast stolt över mig nu när jag har lyckats ;P  hihi

Hopp bilder från Anders träningen:






Mot slutet när både jag och Malaika var lite trötta. (eller mest jag ;) haha!)  ;






Nu är det dags att sova ska kanske göra lite skisser på klläderna som är gjorda men får se om jag orkar... ;D 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0