Härlig dag :D

Hej Hej!  :D 


Åkte upp på morgonen till stallet och red min söta ponny! :D  gick jätte bra och då blir man glad :D  hihi   Träffade även två av sommar praktikanterna De var super trevliga!!  + snygga hihi ;)   Blir även att Sis får rida Malaika lite nu så att hon håller igång sin ridning imed att Qajsa fortfarande inte är okeej... :(   Så det blir tyvärr inget new forest mästerskap för dem!!  "/   Men får hoppas på nästa år isället!!


När man kom hem slappade jag och hjälpte Sis med att rak föna sitt hår + använda några av produkterna vi fått av Lotta (de från Matrix!)  Super bra + att man inte sliter på håret som båda vi redan har gjort tillräckligt mycket Speciellt jag..!   Sedan följde jag Sis till tåget och pratade lite ! Mycket som hinner hända på några timmar ;) 


Har även fixat mig själv, duschat, hårinpackning, värme skydd, rak fönat håret och plattat till det lite ! :D   Har inte sminkat mig på typ 2-3 dagar!! :O   Ganska skönt men känns väldigt väldigt konstigt!!  Sedan blev det Netto med Broden min :D  Köpte 2 choklad kakor + Nutella  påminner verkligen om när Netto precis hade öppat och varje onsdag gick Jag, Sis och Mila dit och delade på en nutella och chips :D  goa tider, Fast dyrt och onyttigt haha!


Nu måste jag ringa en och se till att hon inte hatar en annan !!  Wish me luck!  ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0