Damfotboll, Vollyboll, trevligt folk :D

God natt...  eller vad man ska säga ;)   Har precis kommit hem, ätit och allt...  Så nu ska det bli en väldans bra natt och för hoppningsvis så får jag sovmorgon  ;D   hihi (a)   Fast imed att jag skulle komma hem "tidigt" så blev det ganska sent...   och då får man resultatet av en inte glad moder  men som tur så har hon gått och lagt sig innan jag hann hem x'D  hehe 



Början på kvällen var lite seg.... Satt typ i rådhusperken i 1 timmen eller mer!?  :O  fast som tur satt jag med Olivia och Mila! :D   Väntade på att Walle och Jonah skulle komma så att vi kunde ta bussen till deras kompis och kolla på dam fotboll...  Men som tur var det bara 5 min kvar av matchen när vi kom dit! :D   Kan stolt säga att Sverige fick en brons placering i VM:et ! :D  + de hade en mycket bättre dans än männen ;)  haha! 




Ingen hade en vollyboll boll... (låter lite konstigt haha!  men försök säga det snabbt typ 10 gånger på raden.. inte världens lättaste ;P)  men de vi var hos hade en som de hade köpt för 600 spänn!! :O   Fast som tur fick vi låna den! :D  Fast de gick inte direkt världs bra att spela vollyboll med 5 spelare... var av ingen kunde spela vollyboll ! haha!  men roligt var det ;)   Fast sen blev det att vi stack till bymarken och spelade fotbolls spelet + tv - spel :D  skit skoj!!   sedan kunde vi bara kolla typ 30 min på filmen The tourist !  För vi var tvugna att ta bussen hem! :(  hade som tur redan sett den !  Men de är tråkigt att lämna de härliga människorna där!  Fast Olivia, Mila, Jonah och Walle är också roliga ;)  men ändå....  Fast sedan var de nära att vi missade 101:an !!  för den åkte förbi azz fort!  men jag stod och viftade med ärmarna och skrek typ Helvets jävla idiot skit!  haha!  fast som tur stannade bussen!  Men annars hade det blivit en promenad som de andra ville...  Fast vi gick från rådhus till torpa för de var typ 30 min innan 28:an skulle gå x'D   Roligt sällskap att gå med :D, fast de var jätte många som var riktigt fulla som vi gick förbi...!





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0