Andra dagen på praktiken!

God morgon!


Nu blir det andra dagen på praktiken x'D  Är jätte trött och ska ta bussen om typ lite mer än en timme...  Så jag tror att jag hinner ;)    Men kan lungt säga att jag kommer att vara död efter praktiken !  Jag är verkligen inte skapad för att gå upp så här tidigt! 



Men ska bli spännande idag, för vi ska delas in i grupper och typ sy ett klädes plagg som ska vara klart i slutet av veckan :D   Får bara se hur det går med syningen....  Får hoppas att jag kommer med någon av de som går mode design ;)


Efter praktiken så ska jag upp till stallet och träna för Anders :D   Får se om det går bättre idag och om jag träffar min lärare x'D  Hennes man tränade igår och tävlar ganska mycket =)   Fast det är svårt att veta vad man ska prata med dem om!  Egentligen vad kan man prata med dem om!? 


Tänk va gott om man kunde ha ätit denna till frukost idag!!   Men tyvärr hinner jag inte gå till donken och köpa en :(   (alltså senare idag vill säga ;P ) 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0