Willy Wonka VS Grinchen

Nu ska jag borsta tänderna och gå o lägga mig ;)  Ska upp tidigt imorgon, Sis ska nämligen tväla klubb dressyr x'D fick vara med om jag ville men kände mig inte riktigt redo för det än... hihi men hänger med som stöd och ska rida Percy också :D
Kvällen tillbringades med Sis och Mila, mycket trevlig, hann kolla på film gå promenad prata om de som har hänt den senaste tiden ;)  och spela Aqua spelet (fast jag förlorade, och jag är ingen bra sådan hehe)    Men det var roligt och vi kollade på Willy Wonka, påpekade lite fel i den men den är bra endå ;D  kanske blir att man kollar på den istället för Grinchen   vem vet?  Men kom också på vilka snuskiga låtar man sjöng när man var liten...
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0