Chili Thai

Var på stan med Mila och Jonna idag :D  mycket mysigt!  Först så åt vi på Chili Thai =)  mycket god mat och trevligt att prata om allt som har hänt ;) fast det var väldigt svårt att veta de "regler" eller vad man ska kalla det, Jonna sa "självklarheterna" som ex; Hur skulle man veta vart skedarna var!? och att man skulle lägga besticken eller pinnarna som jag åt med *stolt* :D aja nu vet jag det :P
Sedan gick vi på stan och hittade lite saker, fast jag var inte på shopping humör :(  kände mig ganska låg... men blev glad när jag hittade en midje kjol som är hur gullig som helst!! :D + ett skärp och 2 mascaror x'D
Läkarbesöket gick sisådär... allt var helt OK, men inte mer än så... :(   men snart blir det bättre, fast nu ska jag göra EGG (man blir jätte klabbig och äcklig i håret av det!! )  och en Magnetröntgen så får man se om de hittar något ;) mer än att de ser hur smart jag är haha skämtar bara x'D  fast jag är smart

Ser man någon skillnad ? ;)


Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0