Pinsamt värre

Haha Sis kan verkligen bli skådespelare nästan så att jag tror henne... ;)   Men jag måste säga att vi är BÄST på att tappa bort saker eller rättare sagt, våra saker gillar att åka på semester och typ efter en månad hittar man det igen eller de kommer tillbaka från semestern hihi (a)
Nu ska jag berätta om datakunskaps lektionen hehe x'D
Vi jobbade på flitigt...  eller aa vi pratade på flitigt hehe :)  Sedan fick jag veta av Mathilda att hennes kompis skulle träffa Jonah (som jag träffade för ett tag sedan)  han är ju en gammal klasskompis till mig, så jag undrade vad de skulle göra. Svaret jag fick va att gå ut och gå och sedan kolla på film!  Allt detta verkade ganska likt det jag och Jonah gjorde när vi hade träffats... Så jag var bara tvungen att fråga om de skulle gå runt munksjön och jag började azz garva när Mathilda sa att de skulle göra det!! haha var nämligen exakt vad vi hade gjort, Fast de kanske ändrar innerhållet till något som inte är på kompis nivå ;)  man får se vad som händer...
Men det pinsamma var att när Esther bad om hjälp så hade allt det ovanstående redan blivit sagt och jag märkte inte att läraren hade kommit så jag började babbla på om när jag hade träffat Jonah och vad vi gjorde och hur pinsamt det var när hans "granne" hade kommit in till rummet och sagt; Kan ni sänka lite mina barn försöker sova. Hon sa också hej till oss ;)  men när jag skulle kolla bussen hem så var Jonah inloggad på F.B  och då skrev en till honom och undrade om han hade en tjej där...  Men man kan undra sig hur hon visste det, men självklart så hade hon Amanda (grannen) gjort ett inlägg på F.B....   Detta var så pinsamt att jag trodde jag skulle dö!!
Allt detta sa jag högt (jag pratar lite högre än de normala tonhöjden)  men sedan märkte jag att någon kollade på mig och när jag såg att det var min lärare så började jag rodna azz mkt!! va jätte pinsamt!!
De hände också lite annat pinsamt denna dag....  Kan säga att det ska bli skönt att gå och lägga sig snart och hoppas på att inget pinsamt händer i morgon :D
Skådisar i framtiden? ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0