Matte

Har matte lektion fast får ingen hjälp...  Fast jag var klar med den ;)  hihi  *duktig*   Fast hemma cp:ar internetet azz mycket... :(

Fast igår sov jag typ 2 timmar på eftermiddan...  Sedan blev det att kolla på tv:n hann dock inte göra några läxor... Det var sista avsnittet med Barnaby asså det fortsätter gå, men den är så tråkig asså den andra som typ ska vara hans "kusin"  usch!   men jag sörjer att han inte är med längre!!
Fick bråttom i morse hade bara en timme på mig, så de blev att jag bara fick slänga på mig kläder, fast duktig som jag är hann jag i tid ;)  Nu ska jag göra ett arbete med Esther om ekonomi x'D
Todays Face look;
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0