CSI Miami

Kollar på CSI Miami nu :)  Precis hemkommen från stallet :P      Red Percy idag, barbacka, gick suveränt :D  Travade också, känns som om det börjar släppa lite mer nu x'D  Imorgon blir det att testa o rida med sporrar!! får se hur det går ;)
Tog ju bussen till stallet fick dock gå till Bäckadal för att få mitt busskort... Sis lånade min jacka och så glömde hon ta ut mitt buss kort...  Det va bara för mig att gå och hämta det, så nu har jag jätte träningsverk!! men hon köpte choklad för att gottgöra mig hihi x'D  Och de i hennes klass såg mig o tyckte inte att vi var jätte lika ;) Fast en tyckte dock att jag såg ut som Sis´s lillasyster, fast ändå är JAG 1 min äldre än henne  hehe :P
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0