Happy :D

Sitter o kollar på Bones x'D  snart blir det att dra på sig mjukis kläder och bara slappa framför tv:n orkar inte göra ett skit...  Har ännu mer träningsverk nu!!  Red Percy idag, skrittade typ 45 min x'D  o det var jobbigt kan jag säga er!  Fast det gör inte så ont när jag går på rakt "spår" ;)  men det är la bara att fortsätta töja/stretcha  :) och hoppas på det bästa (y)
Jag är ledig imorgon så nu är jag azz glad igen :D  hihi  blev lite sur innan och när man har ont i huvudet också och så... det är inte den bästa kombinationen x'D
Ett Tips :
Alla som har huvudverk och känner sig trötta gå ut och spring eller gör något fysiskt och vara aktiva. Man mår mycket bättre då ;)   Eller om man vill ha en lättare och snabbare lösning (håller dock inte lika länge) se till och sminka sig och fixa håret, det piggar iallafall upp mig x'D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0