Tänka på!

Snart blir det Jens träning :D är sjukt taggad får hoppas att det går bra, men man ska ju alltid vara positiv ;) Idag var de faktiskt äcklig mat! "/  Men i med att jag är glad och Positiv idag så får jag tänka att innan träningen så ska jag äta en Billys pan pizza (älskar den!) hihi   För jag orkar inte med alla som håller på att de vill gå ner i vikt och tänker på kalorier och va de äter och slutar äta godis och sånt skit... de flesta går faktiskt upp MER när de slutar äta godis för då äter de mer kakor och mat!
Tips!
Sluta inte äta godis om du vill gå ner i vikt utan tänk att du inte ska äta lite mindre och skippa istället ostbitarna på mackan, ta ett tunnare lager smör på mackan och sånt... Sådana drycker man kan dricka för att gå ner i vikt, funkar bara en stund men när du slutar med dem och börjar äta normalt så går du upp direkt!  Fast jag råkade säga det till 2 kompisar i kön på Coop och den framför skulle köpa den, fast jag såg inte det... Fatta vad pinsamt när de sa det till mig..  Jag kan säga att jag va tyst och började babbla om annat då, för att dölja det typ hihi x'D  fast han behövde inte gå ner i vikt så fattar inte varför han köpte dricka!

Lite oseriösa bilder, men det gör en glad :D ;
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0