Hotpants o T-shirt

God morgon x'D  är faktiskt otroligt glad och pigg idag :)  Fast jag orkar ändå inte jobba... hehe     Fast jag hann sminka mig platta håret och välja kläder på typ lite mer än en timme!! :D   sen åt jag en ordentlig frukost istället för en bulle... hihi (a)
Sis tränar på friskis varje måndag innan skolan...  Så hon brukar ta med sminket och plattång och sånt.. Men jag satt i köket och åt min rostade macka och drack vatten, så ringde telefonen det är ju inte så många som brukar ringa 7.01 på morgonen... iallafall inte hos oss, men det var Sis som sa att hon hade glömt mascaran och hon hann inte springa hem och hämta den för bussen går 7.04 så jag hann inte ta på mig ett par mjukis byxor eller nått!! så jag sprang ut i HOTPANTS och T-SHIRT!!  Fatta vad alla stirrade när jag kom springande i full fart!!  Sen hade Sis mage att skratta åt mig när jag kom fram!!  Fast jag skulle ju vilja att hon kom om det hände mig x'D jag är ju världens bästa syster hihi♥   Fast jag lär bli mer förkyld...
Dagens face look;
Fick göra flätan i skolan hehe man hinner ju inte göra ALLT innan bussen går...
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0