;D

hihi är så jävla glad nu!! :D    fick dock ingen prao plats...  men jag var duktig o gick från solåsen till Ljungarum ;) *duktig* medan jag gick hade vart på Ö&B innan också hehe men då var de 2 st som tutade på mig! asså vrf gör man det? kändes som om jag gjorde något fel fast jag gick faktiskt på trottoaren! ;D  sen tog jag bussen därifrån hem :)  Samtalet mellan mig och en på busshållplatsen;
  • Har du någon cigg?
  • Nej det har jag inte.
  • Nähä är det ingen som röker här?
  • Haha nää...
  • Får jag bjuda på en snus?
  • Ehh nej tack.
Man undrar ser man ut som man röker eller snusar eller ville han bara ha cigg och sen vara snäll o ge mig en snus?
Men sen när jag väl var hemma så hade jag ingen nyckel!!  fatta vilken panik jag fick! så det var bara att sätta sig på bussen till munkplan och hämta nyckel för både sis och bror hade varsin...  Min bror skulle sluta 20 över 5 men vem var det jag såg komma mot busshållplatsen!?  joo självklart var det han så jag fick åka tillbaka direkt.. + att bussen självklart kom 10 min sent!! :@   så de var ingen bra stund på dagen...
Men nu för en stund sen ringde Åsa och sa att jag kunde träna på Percy om jag ville :D  Va glad jag blev då!! så ska rida honom några dagar och tävla honom x'D
Från ett ridläger för typ 3-4 år sedan hih (a)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0