Tupperad som en tupp

God morgon!  vaknade för ca; 1 timme sedan  :)   men har hunnit äta frukost och sminkat mig lite, orkar inte sminka mig så mycket när man ändå ska ut i detta vädret....  det är faktiskt bättre med snö än regn!  Ska ta bussen in till stan och träffa Mathilda :D  Har inte träffat henne sedan nyår!

Kunde inte sova i natt så jag plockade undan i rummet och tvättade löshåret (var lite grå aktigt efter att vi tvättat det i silver schampo) och av någon konstig anledning så tupperade jag håret för att jag inte hade så mycket annat att göra...  Jag kan säga att idag så ångrar jag det STORT, ser inte klok ut i håret, hinner inte fixa till det heller "/
Man lär sig av sina misstag ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0