Stjärntecken

Nu pratas det mycket om Stjärntecken och de nya.. Det har inte gjort någon skillnad för mig :) för Skytten börjar den 17 december och jag fyller år 18 december x'D   Men det är för många det har förändrats och vissa har blivit nöjda och vissa har blivit besvikna....  + att de har lagt till ett nytt, vilket jag inte tycker om...
Kollar på Let´s dance med mamma och tar det lungt x'D, fast stör mig jätte mycket på Tony i juryn han har sina favoriter och ger bättre siffror till dem!! memen hoppas att Helena och Andreas går vidare då är allt lungt ;) hihi ♥

har märkt att det snöar ute! :O  trodde att det var över, men då kommer det bara mer...

Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag har alltid vart tvillingarna :O

nu är jag en jävla oxe helt plötsligt :O

2011-01-22 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0