Spökhistoria

Nu blir det att skriva spökhistoria och denna är faktiskt nästan sann ;)  Sedan blir det att ta bussen till skolan 11.04 x'D  tror jag kommer att hinna idag :D  gick dock upp klockan 6... hihi (a)
Har packat ner en massa kläder, nu är det bara skorna kvar :)  Har typ en hel bag full....  måste nog också ta en väska med skolsakerna haha  de kommer blir tungt för mig!!  och jag har redan vart ute och sprungit i mina sov kläder, jag funderar på att sova i azz snygga kläder så behöver det inte bli pinsamt om folk ser mig :)  fast jag hade dock på mig ett par lila mjukis byxor och en rosa tröja med en nalle på, så det var gullig outfit hihi :P Sis glömde nämligen busskortet hemma... Tur att bussen var sen idag då ;D
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Boolaedel

It is the coolest site,keep so!

2011-06-22 @ 12:39:28
URL: http://boolaedel.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0