Spamutskick

Sitter nu på data kunskapen, började lektionen med att få skäll... "/  Min klass är "fjortis klassen" och uppträder sig som en högstadieklassen... inte direkt upp piggande precis :(
Men nu ska jag hitta om Spamutskick, fast Spam är en sorts skinka också.. så hittar inte så mycket fakta...
Såg fram emot morgon dagen skulle vara ledig men icke sa nicke jag lämnade in den halv 1 o de sa senast 1 men de har inte hunnit rätta den !! så nu ska jag komma imorgon och vara här i 5 min... känns SÅ nödvändigt eller inte...
Förstörde dagen kan jag lungt säga!! men ska tänka positivt och vara glad... men såg fram emot att få en sovmorgon men nää det funkar la inte så.. o en annan lärare bara; Ja men då kan du stanna kvar o plugga några timmar :D  och jag svarade : Aa  men det känns onödigt jag tycker jag får bättre hjälp hemma..  Fick tyst på henne i alla fall ;)
Snön börjar smälta :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0