Rökare = Askfat?

Var nyss nere på lunch x'D  Fick pyttipanna med ägg :D  eller det är bara ägget som är gott... men det finns ju bröd hihi (a)
Igår var jag jätte lugn för jag hade packat väskan, duschat, bestämt kläder och allt! men endå på morgonen så försov jag mig och tyckte inte om kläderna jag hade valt dagen innan och så hade jag tänkt ha högklackat(!?) förstår inte riktigt varför... men fick bli platta skor för jag höll på att halka hela tiden i de höga ;) (fast det gör jag även i de låga... hehe )
Måste bara fråga är det sant att kyssa en rökare är som att slicka ett askfat?
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: olivia

pröva själv ;)

men nej det tycker jag väl inte haha

2011-01-10 @ 18:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0