Percy påpee

Har vart i stallet nu ;)  tidigt uppe och tävlade medans Sis fick jobba :P  Tävlade Percy i 70 cm, gick till förvånande väldigt bra kom till omhoppning, jag ökade men efter första hindret skrek de till mig att jag inte skulle öka, så det tog resten av banan att bromsa honom....  jag genade inte eller nått sånt i omhoppningen och ändå kom jag 3: a!! :O  hade nog kunnat vinna om jag hade fortsatt i ett fortare tempo hihi (a)  min tid var 29 sek och de andras (kom delad första plats) var 25 sek och de tog snäva svängar x'D
Resten av dagens planer;
  • Ta det lungt!
  • Duscha
  • Fixa naglarna!
  • Städa!!! (har nämligen tappat bort lite saker...) hehe x'D
  • Stallet (ska släppa Malaika, hon har varit halt i 1 månad och 1 dag..)
  • Berätta för mamma vad planerna för sommar är för något ;) (om vi hittat det vi tappat bort)
  • Välja kläder inför imorgon! måste se snygg ut på sjukhuset om min nya läkare är värsta hetingen hihi (a)
  • Slappa framför tv:n och skriva lite på sagan :D
Snart blir det middag :D är sjukt hungrig!!
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0