Outfit of today!

Vart i stallet och givit hästarna kvällsmat, glada blev dom x'D  Påvägen dit hade det hänt en olycka på motorvägen.. fick vänta en stund men både Brandmän, Poliser och Ambulans var där, man undrar ju vad som har hänt! men det lär la stå i tidningen imorgon :)   på vägen hem så körde typ alla framför oss jätte sakta! och helt konstigt som om de inte visste vad de gjorde! Sjukt irriterande!  Nä nu ska jag äta varma mackor och sedan blir det pop corn + kolla på film :D

Jag just nu;

Mys kläder! =)


När jag var på stan med Mathilda såg jag ut såhär(konstigt nog var jag tvungen att springa till bussen idag varför händer alltid detta mig?)  (a):

Face look;

Plattade håret sjukt mycket mer så att det såg lite mer okej ut...


Dress look & smycken;

 

Shoes;

blev lite blöt.. men de är förvånandsvärt vattentäta ;)


Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0