Line Dance

Lite surt att man skulle ta 7.44 bussen men den kom inte så man kom sent! men det gjorde inte så mycket.. för alla var typ sena ;)  fast det var inte jätte roligt att stå i en proppfull buss...  menmen man får tänka positivt x'D
På idrotten gjorde vi Line dance  och jag gjorde rätt nästan varje gång!! :D jag har nämligen ingen takt känsla så det brukar gå väldigt dåligt när jag dansar... hehe ;)
Idag är det först gången vi har den första läraren!! får se om man tycker om henne =)  men det tror jag hihi (a)  komiskt nog så ska vi leta praktik i eftermiddag haha men man får la se om man hittar något ;)  fast det blir svårt imed att alla kommer att gå samtidigt typ 20 st.... men man får lita på turen att man får på Once for girls  x'D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0