Let´s Dance

Sitter i soffan och har sjuk träningsverk i benen, har nämligen sprungit runt i ridhuset en massa... tänka sig vilken dålig kondis man har, fast jag sprang dock i en varm fodrad jack, varma kängor, pannband och vantar!  ;) Men Jennifer red Mycket bra för att vara andra gången hon sitter på en häst :D  Malaika börjar bli bättre får hoppas att hon är okej snart så jag kan vara med o träna snart igen x'D + slippa oroa mig för henne ;)
Kvällen kommer att spenderas framför tv:n och äta popcorn o kolla på Let´s dance it´s gonna be okej.. Vill se hur det går för Helena Lundbäck, Anders Bagge och min favorit Andreas Weise ♥  hihi han är bara FÖR gullig! ;)

Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0