Lekis :D

Fick jätte stressigt för sov mig idag IGEN!  men som tur va bussen sen hihi   men jag ser ut som jag går i lågstadiet !  asså kläderna  en rolig tid det :)   Men det är dags att se ut som man går på gymnasiet nu... :(   skulle fan ha ägt på Underhögens vingar kom  haha men vi ska inte ha lekar idag!!
Jag och jympa läraren (han är kursiv stil):
Vi ska tyvärr inte ha lekar idag för mjukis bollarna som jag har beställt har inte kommit än..
Men jag har klätt mig som jag såg ut i lågstadiet!!
Ja men det får bli en annan gång...
Då tänker jag bete mig som jag går på lågstadiet och så gick jag! :D
De skrattade o tyckte nog det var lite komiskt...
Såhär ser jag ut nu;
Fast de va lite roligt att se de på bussen vilka miner de hade.. hihi alla kollar på en ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0