Kommissarie Lewis

Kollar nu på kommissarie Lewis, har aldrig sett det innan men hoppas det är bra :D
Träningen idag gick ju inte överdrivet bra... men han hoppade lite.. Men har en lång!! väg kvar men övning ger färdighet :)  Fast ibland önskar man att hästen kunde vara lite bussig men sådan är inte hästen, o alla är typ rädda att han ska sparka nära dem så jag har blivit ombedd av tränaren att inte rida för nära honom ;)
fast han sa att jag kämpade på bra och att det inte var en lätt häst men att jag kunde få honom att lyssna lite bättre för skänklen (:   men sen när jag ledde av honom så lade han sig ner för att rulla sig!!   Efter träningen mådde jag jätte dåligt och kände för att typ lipa...  men efter dåliga tider kommer bra ju så man får tänka positivt ;)
Har jätte tränigsverk nu!! kan knappt gå :(
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0